FrekstadRenn Pernes (2018-01-31)
Tempo: 89:16
Media HR: 160
Massimo HR: 181
S-1: Sliter med å lese kartet og forstå kurvebildet i starten, og blir litt nølende. Stopper opp og innser at jeg er på posten.
1-2: Runder myra. Deretter prøver jeg å sikte mot søkket, men havner for langt sør. Tror først jeg følger søkket og drar enda lengre sør, for en kjip ekstra sving. Retning videre og treffer på skrentene før posten.
2-3: Bra trasè og gjennomføring. Ligger ganske bra på forskudd og gjør det enkelt.
3-4: Langs ryggen.
4-5: Litt dårlig retningsløping.
5-6: Oppe på ryggen, ned sadelen og opp i søkket til posten. Bra kontroll.
6-7: Bra veivalg. God retning fra den store stien til skrenten. Drar opp på ryggen og ser søkket med steinen.
7-8: Mangelfull kompassbruk, og må svømme litt mellom skrentene.
8-9: Bra utangsretning. Treffer fint mellom skrentene og ser kollen til venstre.
9-10: Ganske bra utgang, og treffer bra mellom grønten. Ganske bra retningsløping fra skrentene.
10-11: Runder grønten først, og har ryggen til venstre. Stopper opp litt før posten før jeg skjønner jeg må videre.
11-12: Bra utgang. utnytter det gule og får bra løpbarhet. Løper også bra inn i posten, plukker den store steinen samt det gule feltet før posten.
12-13: Retning, gul kolle til høyre.
13-14: Dårlig retningsløping, typisk når det er dritt overalt.
14-15: Greit veivalg og grei gjennomføring.
15-16: Usikker hele veien, men jobbe bra med kompasset. Fikk kontakt med søkket til høyre før posten, samt vanngropa inni ringen.
16-17: Ok retning, litt skjev. Visste jeg skulle opp på toppen.
17-18: Fin retningsløping. Ble litt usikker inni posten, synes det var så bra til høyre for meg.
18-19: Langs det gule.
19-20: Burde løpt bedre på retning ut til hogstfeltet. knoter litt ned lia også, traff bare nesten åpningen. Litt sløv med kompasset også over jordet. Greit kontroll inn i posten, skjønte jeg kom inn i feltet med steinete grunn.
20-21: Ok ned til veien. Tok av littegrann tidlig, havna i et parti med dårlig løpbarhet, og havna litt langt øst. Grei kontroll inn i posten via toppen og høydepunktet.
21-22: OK retningsløping. Ny hogst gjorde meg litt usikker, fikk ikke tak på så mye.
22-23: Jobber bra med kompasset første halvdel. Deretter får jeg ryggen med høydepunkt og kolle. Retning ivdere og treffer på vanngropene og den steinete grunnen. Bra
23-24: Burde planlagt første del bedre, skulle lagt meg til venstre for streken.
24-25: Setter meg litt fast i utgangen, og må runde mer venstre enn jeg hadde tenkt. Grei kontroll uansett.7
24-25: Retning, myr, sti, runde ryggen og så ligge langs kanten.
25-mål: ok stort sett.
Nascondi commenti (1)
tophat jr : Mye bra løping her, "back on track" ! ?
Pubblica il nuovo commento
Salva

FrekstadRenn Pernes (2018-01-31) FrekstadRenn Pernes (2018-01-31)