Sløyfer på lunde (2018-01-18)
Kategori: Training
Sträcka: 5.22 km
Tid: 54:17
Genomsnittlig puls: 119
Maxpuls: 156
S-1: Løper noen meter på stien. Tar av, løfter blikket og ser søkket jeg skal følge. Løper det noen meter før jeg tar kurs mot posten. Fint.
1-2: Retning ut av posten. Runder skrenten og ligger i det gule bortover. Vet jeg blir fanget opp av søkket. Ser myra på veien.
2-3: retning ned over lia. Legger meg litt høyre for å få en fin inngang. Treffer på stien og følger den til den store stien. Retning over kollen, legger meg litt høyre for å kanten av kollepartiet inn i posten.
3-4: Tenker å legge meg langs kanten, og runde høydepunktet. Feiltolker kurvene og får en irriterende sving.
4-5: Havner litt høyere enn jeg tror, og har ikke helt kontroll. Stopper opp litt før posten og leser meg inn greit. Trasèen var egentlig bra, burde bare vært mer bevisst underveis.
5-6: Opp langs kraftledningen til stolpen, deretter kurs mot kollen og videre inn mot posten. Grei kontroll med det gule også.
6-7: retning mot stien, deretter nesten samme inngang som sist.
7-8: Fint å løpe i søkket, fast der. Grei inngang, men litt lurt av at det var bratt opp till ryggen så trodde kanskje jeg var litt lengre nede, men innser det kjapt når jeg er oppe på ryggen.
8-9: tenkte ut til stien(dumt), men klarte ikke å gjennomøfre så ble en mellomvariant. Ikke bra, men fornøyd med inngangen. Løfter blikket og ser den gule ryggen tidlig.
9-10: Fin retning, og traff bra mellom skrentene. Ser skrenten i ringen tidlig, så grei inngang.
10-11: Tenker jeg er litt lengre høyre, og tror jeg havner i draget til høyre for streken. Gjør da en pararellfeil med høydene, men lser meg heldigvis inn ganske rasket. Bra inn i posten.
11-12: Retning, skrent, og så vet jeg at posten ligger nedenfor det åpne på et platå. Fint å havne litt høyre.
12-13: Retning, myr, retning post.
13-14: Retning ut av posten, deretter mellom rygg og hjelpekurve kolle. Rundt neste rygg etter stien og opp bakken. Kurs mot gul kolle videre. Brattere enn jeg trodde ned til posten og så ikke ryggen, så nølte litt før jeg så merkebåndet.
14-15:Langs søkket. Deretter retning over myra og opp søkket inn i posten. Bra
15-16: Bra retningsløping. Litt overrasket over hvor bratt det var inn til posten. Så steinen i ringen tidlig.
16-17: Runder søkket, og får en fin sadel hele veien. Fin inngang mellom skrentene og vet at det skal ligge en kolle bak posten.
17-18: Bra retningsløping og treffer veldig bra mellom skrenten. Ser også skrenten før posten og har god kontroll.
18-19: Kurs, og begynte å bli kjent.
19-20:Så skrenten og myrene. Litt vanskelig å lese kartet inni ringen synes jeg, så nølte litt.

Middels fornøyd totalt sett. En del bra strekk, men også et par dårlige og et veldig dårlig. Synes jeg traff bra med en del trasèer, mest fornøyd med det. Generelt ganske bra inni postringen også.
Visa kommentarer (0)

Sløyfer på lunde (2018-01-18) Sløyfer på lunde (2018-01-18)