Gafla o-ints (19.11.2017)
Zeit: 62:16
Durchschnittspuls: 151
Maximalpuls: 180
O-intervaller med Hubbis, Kaffe, råners, Sjøken, kjelle b og karlsson, bra trøkk!

S-1: Åpner ganske hardt og fin kontroll. Plukker steinen og god retningsløping videre.

1-2: Litt halvsløv retning i starten, men løfter blikket og får tidlig tak på høydepunktet. Aner skrenten når jeg kommer opp på ryggen.

2-3: Bra retning ut ttil veien. Litt for sløv med kartlesinga når jeg kommer på veien og løper litt lengre enn nødvendig og sjøken passerer.

3-4: Bra veivalg, men dårlig retning fra parkeringsplassen og får en unødvednig sving, samt blir litt usikker. Møter sjøken igjen.

4-5: Ser søkket til venstre og får retninga inn mot posten vha av det. Litt lurt av Hubbis som står på kollen og chillern(trodde mål var på sistepost) før jeg skjønner tegninga.

5-S: Ned på stien, og deretter ta av første stien opp til høyre og retning derifra og inn i søkket. Bra, først inne like foran hubbis og sjøken.

Drag 2:
S-1: Ned på stien, Deretter bort til det hvite, ned kanten. Ser høydepunktet med skrent og vet jeg skal et hakk videre.
1-2: klatring opp lia. Deretter ser jeg platået til høyre med søkket og finner posten bra.
2-S: Ok retning til stien synes jeg, men forferdelig i det grønne og setter meg ganske fast. Havner litt bak Sjøken og klarer ikke ta inn noe på veien. Løper ganske bra inn mot posten og er rett bak i mål(som er på steinen, ikke høydepunktet). Hubbis var et god stykke foran da han hadde veldig kort gafling.

Drag 3
S-1: Retning mot kollen, deretter hvit linje inn til første steinen og deretter får jeg postdetaljen fint.

1-2: Fin retning ut til stien. Deretter veigamp og god kurs inn mot posten igjen.

2-3: Burde dratt ned mye før og sett skrenten i forkant. Tror jeg gjør en eller annen pararellfeil, men ikke helt sikker på hva jeg tenkte.

3-S: Forferdelig tungt opp mot kollen. Deretter får jeg ikke taket på noen ting inn posten og får en sving. Inn som nr 3, bak kaffe og sjøken.

Drag4:
Litt middels retning ut av posten, men sparte litt høyde så det var greit. Hadde ok kontroll hele veien, og fikk ryggen med skrent på baksiden. deretter kollen på venstre side og posten var grei.
1-2: Kunne kanskje holdt meg ned i søkket hele veien, men helt ok. Søkket forlenget posten nesten hele veien.
1-2: Rundt kollepartiet og over myr og neste kolleparti. Visste jeg skulle ha stein nedenfor skrent.
2-3: God retningsløping og så tidlig ryggen før posten. Dro via den for å være sikker.
3-4: Ok retningsløping. Ser det lysegrønne, skrenten til høyre for streken samt søkket og den gule ryggen. Fin retning derifra og bruker blikket for å se etter posten.
4-S: Opp lia og langs det grønne.

Drag 5: S-1: Ok retning til veien, deretter god retningsløping fra bekkekrysset og rett i posten.
1-2: God utgang og fin retningsløping
2-S: Ser kaffe til venstre for meg så speeder opp for å ta han. Kommer inn på ryggen men ser ikke posten med en gang(Godt gjemt bak steinen og liten stein) så kaffe smetter forbi og slår meg med et sekund. Sjukt irriterende, men herlig med slike oppgjør.

Drag 6:
S-1: Tar en frekkis og prøver meg rundt. Viser seg at det mellomgrønne er veldig bra her så taper 10-15 sek.
1-2: Stresser etter de andre og prøver å gunne på litt. Tar igjen litt og litt og når jeg kutter stien tidlig så er jeg fort oppe i ryggen til Anton. Drar inn i grønten tidlig og går litt på sjans. Havner bak anton igjen men har kontakt.
2-3: Løper meg helt opp i rygg og kjenner at jeg har litt å løpe med. Blir litt sikk-sakk løping men bra fart og har initativet.
3-mål: Tenker at partiet ned til veien blir veldig viktig så kjører på det jeg har dit. Får en grei luke og et ordentlig adrenalinkick. Deilig å kjenne litt på det igjen,

Veldig artig økt selv om jeg hadde laget den selv. Bra matching og bra trøkk, og følte meg ganske bra, bortsett fra der det var veldig tung bunn.
Kommentare zeigen (0)

Gafla o-ints (19.11.2017) Gafla o-ints (19.11.2017)