KM mellom Østfold (2017-08-26)
Categoria: Training
Nome della mappa: Ise
Distanza: 4.88 km
Tempo: 27:34
Media HR: 188
Massimo HR: 197
a før start da overskuddet begynner å komme og beina kjentes bra ut.

S-1: Litt for rask ut fra start og klarer å ta feil i stikrysset. Litt småstresset men tok meg greit inn. Mister deretter litt kontrollen etter stien og blir løpende litt usikker videre før jeg tar meg inn på myra. Litt middels strekk, og er overraskende nok 31 sekunder bak bestetid.
1-2: Fort ned lia og runda kanten litt. Opp søkket videre, men får ikke helt taket på ting ved kraftlinja og løper litt usikkert videre før jeg ser søkket før posten.
(3)+5
2-3: Full fart i tråkk i myra. Deretter litt usikker hvor jeg tar opp men får kontroll ved neste myr, og så er det bare å legge seg opp på ryggen etter skrenten og ser posten tidlig.
(3)+6
3-4: Opp på kollen, ned ryggen, ny kolle og vinkle ned lia til jeg ser myra. Bra fart og bra på forskudd her synes jeg.
(1)
4-5: Leste egentlig at det skulle være en sti langs jordet, men var visst ikke det. Løp nå i kanten uansett, og tror resten må ha gjort det også utifra strekktidene. Fikk ryggen til en mossløper så gamblet vel mest på at han fant posten, grei kontroll selv og da.

(6) +6

5-6:Tenkte helt rundt på sti men utrolig fint i skogen så bare å dunke rett på. Følte jeg fikk hammeren ganske brutalt men jobba på videre. Kontroll med hjelpekurvekollen og så visste jeg at jeg skulle litt oppover etter hvert.
(1)

6-7: Runda ryggen litt, og fikk en bra trasè synes jeg. Prøvde å ikke bli sløv selv om jeg hadde hatt posten før.

(3)+9

7-8: Nøye med utgangen, og den satt bra. Over myra videre og runde søkket. Litt syre på hjernen så holder på å løpe forbi men så heldigvis posten til høyre.
(1)
8-9: Prøver å jobbe på videre. Helt ferdig ute på veien, og bestemmer for å runde litt. Det var vel helt ok. Runder nok litt mye og blir en litt brå sving tilbake. Grei kontroll med skrenten før posten.
(2)+6
9-10: Fin utgangsretning. Treffer søkket og kan løpe på kurs inn mot posten. Noterer slepet og ser ryggen til høyre.
(2)+3
10-11: Bare å ligge i lia og se grøntfeltet foran seg. Fryktelig sliten.
(2)+2
11-12: Ned, runde jordet, runde verste ryggen og inn i søkket. Bra
(1)
12-13: Kokt. Løper vel litt uten å tenke, og skjønner ikke med en gang at det er stien jeg treffer. LØfter så blikket og ser en post, og løper til den. Sjekker heldigvis koden for en gang skyld og ser at den er feil.Tar hintet og drar litt til høyre og finner posten på høydepunktet.
(12)+14
13-14: Opp på neste kolleparti, ned ved siden av skreten og opp ved siden av neste skrent. Skrådde videre mot slepet og fin inngang fra stikrysset. Bra!
(2)+1
14-15 Langs grønten mot søkket, over søkket og ved siden av kollen. Så skrenten og deretter posten.
(2)+2
15-16: Veldig sliten og redd for å bomme. Klarer å se at jeg skal et stykke opp og letta når posten kommer.
(5)+6
16-mål: Prøver å se hvor lang tid jeg har brukt og finner da ut at jeg har stoppet klokka.Må da ødelegge spurten litt ved å starte klokka igjen, ikkje bra.
(7)+2
Visualizza commenti (0)

KM mellom Østfold (2017-08-26) KM mellom Østfold (2017-08-26)