HDC Kråkerøy Syd (21.01.2017)
Kategorie: Competition
Distanz: 10.3 km
Zeit: 64:51
Gledet meg veldig til day cup på kråkerøy syd. Ordentlig artig terreng.

S-1: Tenker egentlig rett-på, men får et innfall om å løpe ned til stien. Lite lurt og taper litt tid.
1-2: Pinglete ned lia, skikkelig glatt og orker ikke å ofre helsa. Ellers løper jeg opp ryggen, ser myra og så posten.
2-3: Litt nølende løping, men løper opp mot kollen før posten og tenker å ta den derifra. Litt for slurvete og manglende plan i inngangen, så blir en liten bom.
3-4: Litt dårlig utgang, ellers utnytter jeg de fine partiene og har bra flyt.
4-5: Dårlig veivalg, men litt uflaks med at det var veldig stygt ned siste delen av den utydelige stien, mye vindfall og drit. Ellers tror jeg at det var greit. Bra inngang, løfter blikket og ser kraftstolpen.
5-6: Vurderte rundt, men synes rett-på så ganske bra ut. Gjennomfører bra.
6-7: Fin retning, drar via første kollen, ned mot neste kolleparti og så posten tidlig.
7-8: Løper på retning, runder verste skrentene, gjennom myra og ned lia. Ser det gule før posten samt høydepunktene.
8-9: vurderer høyre, men tenker at det steinete søkket ikke er så digg. Bra løping videre, posten henger tydlig.
9-10: Ikke helt på forskudd og tenker først rett-på, men ombestemmer meg kjapt og drar høyre. Var nok bra, men tror svakt høyre var minst like bra.
10-11: Dårlig løping, burde dratt litt venstre, måtte langt ned og runde skrentene. Fin inngang via varden, men skulle stolt mer på kompasset inn i posten, begynte å nøle litt.
11-12: Ikke på forskudd og løper litt nølende før jeg bestemmer meg for veivalget. Da gjennomfører jeg veldig bra.
12-13: Veldig bra trasè langs kollen, deretter grov retning mot gul kolle, retning mot myrsiget rundt steinene. Nøler litt inn i posten da jeg ikke så høydepunktet når jeg sto i myra. Ellers bra.
13-14:Bra retning ut mot det gule, men burde dratt litt venstre med en gang for å få det gule felte nedover. Litt slurvete retning inn mot posten også.
14-15: Fine trasèer, gjør det enkelt og har god kontroll.
15-16: Bra retning, løper opp søkket, mellom steinene og ser så posten.
16-17: Fin retning, ser skrenten før posten og tar den fint.
17-18: Stort sett bra, men veldig lang bue midtveis av en eller annen grunn. Glemte vel kompasset og lot meg lede av terrenget.
18-19: Sikter litt venstre for å få søkket inn, fint.
19-20: Burde dratt venstre, veldig stygt i det grønne. Ellers bra gjennomføring.
20-mål: Trodde jeg visste hvor mål var, men gjorde visst ikke det og bommer 10 sek.

Stabilt løp uten større feil. Mangler litt punch i beina fortsatt. Digg løp
Kommentare zeigen (0)

HDC Kråkerøy Syd (21.01.2017) HDC Kråkerøy Syd (21.01.2017)